Mezinárodní konzultantská společnost Arcet Global, která pomáhá organizacím dosahovat dlouhodobého úspěchu, organizuje European Customer Centricity Awards, kde naše aplikace feedTRACK zapojená v řešení Moneta Money Bank získala ocenění v kategorii „Nejlepší měření v oblasti zákaznické zkušenosti“ ocenění „Highly commended“.
Čím se organizace zabývá se můžete dozvědět například v záznamu webináře z českého prostředí
feedTRACK je online aplikace, která sbírá a analyzuje zpětnou vazbu. Poskytuje přehledné reporty. Zajistí, že se podnět ihned dostane ke správným lidem ve firmě a bude efektivně zpracován.
Aplikaci využívají společnosti jako jsou Moneta Money Bank, Slovenská spořitelna,T-Mobile, Uniqa a spousta dalších.
Naše dlouholeté zkušenosti s prací se zákazníky jsme přetavili do jedinečného nástroje na bázi špičkových technologií. A stále inovujeme.
Zajistíme rychlé nastavení a postaráme se o bezchybný sběr a zpracování zpětné vazby. Vy se díky tomu můžete plně věnovat zlepšování zákaznického zážitku.
Neustále zdokonalujeme způsoby, jak zákazníky oslovit. Díky tomu máme vysoké procento odpovědí.
Systém feedTRACK je moderní, ověřené a zároveň flexibilní řešení, které lze snadno přizpůsobit vašim potřebám.
Sběrem dat to teprve začíná. feedTRACK nabízí řadu praktických nástrojů pro zpracování podnětů od zákazníků, takže zákaznickou zkušenost můžete ihned začít řídit a zlepšovat.
Za feedTRACKem stojí projektový tým s dlouholetými zkušenostmi. Neusínáme na vavřínech a neustále jej zdokonalujeme tak, aby vyhovoval náročným požadavkům moderní doby.